Denuncia per contingut inadequat

Neix Sportivic, el primer marketplace especialista en la venda de material esportiu

Sportivic és la primera web especialitzada en la venda de material esportiu que ofereix el catàleg de les millors botigues especialistes per a que el consumidor final pugui comprar, d'una manera fàcil i a preus molt competitius, tot el necessari per la pràctica del seu esport favorit (calçat, tèxtil, accessoris i material dur).

 TAGS:

Ser "l'Amazon especialista en esports", facilitar al màxim la compra online de material esportiu, i ser el marketplace de referència en el mercat europeu són els objectius de Sportivic. Per aconseguir això ens hem marcat les següents fites: 

  • Tenir el major catàleg de productes en tots els esports.
  • Tractar cada esport com a especialista.
  • Fer que l'experiència de l'usuari sigui sorprenent i fàcil.
  • Ser la web referent de la venda de l'esport online.
  • Que l'usuari pugui comprar els millors productes al millor preu.

Sportivic està liderat per 4 professionals amb llarga experiència en algunes de les empreses més grans d'Internet (Softonic, eDreams) i material esportiu (Nike).

  • Nico Bour (36 anys) - CEO Verticomm Network - Llicenciat i MBA per ESADE i amb una àmplia experiència en estratègia, comerç electrònic i web 2.0.
  • Albert García (33 anys) - CTO Verticom Network - Fundador del portal de blocs Obolog i amb gran experiència en les àrees de tecnologia, disseny i usabilitat.
  • Albert López (34 anys) - CCO Verticom Network- Enginyer informàtic, amb gran experiència en posicionament en buscadors (SEO) i l'àrea de continguts.
  • Alex Cucurull (40 anys) Director General Sportivic - Màster en Comerç Internacional, Postgrau en Direcció d'Empreses, Llicenciat en Màrqueting i amb més de 16 anys d'experiència en multinacionals (Nike & PepsiCo).

Sportivic forma part de VertiComm Network, empresa especialitzada en e-commerce i desenvolupament dels marketplaces de la que també forma part Uvinum (marketplace que comercialitza vins, cerveses, licors, accessoris i productes gourmet; aquest "Amazon del vi" compte amb el catàleg més gran del sector a Espanya i un dels principals d'Europa).

Tot i ser una empresa 100% espanyola, aquesta jove start-up de Barcelona, amb seu a Barcelona Activa, neix com un projecte internacional amb clar enfocament local. Sportivic ha començat a vendre a Espanya, amb plans d'expansió internacional a finals de 2012. La seva intenció és actuar localment en cada país, adaptant la seva estratègia i accions en funció del mercat i el perfil de consumidor.

Sportivic es recolza en els més grans inversors i professionals d'Internet, com Cabiedes & Partners, Grupo Intercom, Albert Armengol o Tomás Diago (Fundador de Softonic) que, junt amb altres, han invertit més de 1,1 milions d'euros pel desenvolupament i creixement de l'empresa. 

Deixa el teu comentari Neix Sportivic, el primer marketplace especialista en la venda de material esportiu

Entra a l'Obolog, o crea el teu bloc graits si encara no t'has registrat.

Avatar d'usuari El teu nom